Diskussion:2006 - Oaxaca

Från Polkagriswiki
Version från den 22 juni 2007 kl. 22.38 av Kurtake (Diskussion | bidrag) (Ny sida: Gått igenom bakgrundolagt till lite åäö där det fattats o småfilat lite.--~~~~)

(skillnad) ← Äldre version | Nuvarande version (skillnad) | Nyare version → (skillnad)
Hoppa till: navigering, sök

Gått igenom bakgrundolagt till lite åäö där det fattats o småfilat lite.--Kurtake 22 juni 2007 kl. 22.38 (CEST)